.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخابات نظام مهندسي با طعم فلفل!
تا همين چند روز ديگر انتخابات سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران برگزار مي شود و كانديداها براي گرمتر شدن فضاي انتخابات به تلاش دست زده اند. گفته مي شود در اين انتخابات دو طيف رقيب جدي يكديگر شده اند. گروه اول اكثراً همان اعضاي هيئت مديره فعلي هستند كه به «قديميها» در ميان اعضا مشهورند و گروه دوم مهندساني هستند كه تابحال در  ....
تا همين چند روز ديگر انتخابات سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران برگزار مي شود و كانديداها براي گرمتر شدن فضاي انتخابات به تلاش دست زده اند. گفته مي شود در اين انتخابات دو طيف رقيب جدي يكديگر شده اند و گمانه زني ها براي بدست آوردن حداكثر كرسي ها ادامه دارد. همايش هاي برگزار شده توسط دو گروه نشان مي دهد، آنها در حد بسيار بالايي اين انتخابات را جدي گرفته اند و با به چالش كشيدن مواضع رقيب، سعي در اقناع خيل عظيم اعضاي نظام مهندسي ساختمان دارند.
گروه اول اكثراً همان اعضاي هيئت مديره فعلي هستند كه به «قديميها» در ميان اعضا مشهورند و گروه دوم مهندساني هستند كه تابحال در خارج گود نشسته بودند و نظاره گر فعاليت هاي «قديمي ها» بوده اند. به گزارش خبرنگار شمال نيوز گروه دوم كه از وضعيت عملكردي نظام مهندسي استان بشدت گله مند هستند و اهداف اعضاي آنرا بيشتر مسائل شخصي مي پندارند شديداً بر اين موضوع پافشاري دارند كه وضعيت حاضر را سامان داده و نگاه افكار عمومي به اين سازمان را تغيير خواهند داد. شنيده شده است يكي از عوامل پنهان تقسيم هيئت مديره حاضر به دو گروه، مسائل ناشي از توقعات مالي بوده است كه در ميان اعضاي سازمان هميشه مورد بحث بوده است.
در ميان گروه دوم كه با شعار اصلاح وضع موجود پاي به عرصه انتخابات گذاشته اند مي توان به مهندس مسيبي، رمضانپور، نائيج پور، اصفهاني زاده، نعمتيان و دكتر غلام پور اشاره كرد و حتي دكتر برنجيان از اعضاي قبلي هيئت مديره نيز در اين جمع حضور دارد. 
در همين حال يكي از مهندسان و معماران مشهور چندي پيش اعلام كرده بود كه جوانها بايد به ميدان بيايند، دخالت كنند و خودشان سازمان را بدست گيرند و دنبال كساني كه صاحب نام و شهرت هستند نروند.چرا كه اين قبيل افراد بيشتر به نام خودشان فكر مي كنند و از عنوان هيئت مديره براي كارهاي ديگري كه دارند استفاده مي كنند. مهندسان بايد خود، كار را به دست گيرند و از حضور افراد جوان و گمنام اما اجرايي و شناخته شده حرفه شان، در هيئت مديره سازمان نظام مهندسي ابا نداشته باشند و اگر تشخيص دادند كه شركت در انتخابات مفيد است، شركت كنند و به اهل كار، عمل و برنامه راي دهند.

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.